loading...
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شهـرآرزوها Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
م.ه بازدید : 108 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)

از يه ديوانه مي پرسن چرا ديوونه شدي؟


ميگه : راستش من يه زن گرفتم که يه دختره 18 ساله داشت. دختره زنم با بابام ازدواج کرد. پس زن من / مادرزن پدرشوهرش شد..


دختره زن من پسري زاييد که داداش من و نوه ي زن من بود پس نوه ي منم بود پس من پدربزرگ داداشم شدم.


زن من پسري زاييد که زن پدرم ، خواهر ناتني پسرم و مادربزرگ اون شد.


پس پسرم داداش مادر بزرگ اش بود و من خواهر زاده ي پسرم شدم و ......................  


 


يارو ميره سمعک بخره، فروشنده ميگه: همه جورشو داريم، 1000 تومني تا 1000000 تومني.
يارو ميگه: 1000 تومني اش چه جوري کار ميکنه؟
فروشنده ميگه: اين اصلا کار نميکنه فقط چيزي که هست وقتي مردم اينو ميبينن، بلندتر حرف ميزن


 


ترکهآخر عمري بچه هاشو جمع ميکنه دور خودش و به هر کدوم يه تيکه چوب ميده ميگهبشکنيد. همه ميشکونن … به هر کدوم 5 تا چوب بيل ميده ميگه بشکونيد. همهميشکونن… به هر کدوم 10 تا دسته بيل ميده ميگه بشکونيد . همه ميشکونن…! برميگرده ميگه پاشيد گمشيد برين بيرون جنبه يه نصيحت کردنم نداريد….


 


ترکهتو يه عمليات تروريستي خودشو با کايت ميزنه به کاخ سفيد …..آمار مي گيرنميبينن 100نفر کشته شدن. نود و نه نفر از خنده يه نفرم خود ترکه !!!


 


از ترکه ميپرسن miscall ميدوني چيه؟؟ ميگه آره بابا واحد اندازه گيري زعفروونه ديگه ، مثلا يه miscall زعفرروون !


 


ترکه ميره خرشو بفروشه يه لحضه قافل مي شه ميبينه خره داره پول مي شماره !!!


 


آقايانوقتي مي خواهند کاري انجام دهند، اول خوب فکر مي کنند، بعد به حرف دلشانگوش مي دهند، به خدا توکل مي کنند و... در آخر کاري را انجام مي دهند کهزنشان بگويد!!!


 


يه ضرب المثل چيني مي گه: اگه از دوران مجردي لذت نمي بري، ازدواج کن ! اون وقت حتما از فکر کردن به دوران مجرديت لذت مي بري !


 


و خداوند زن را آفريد تا مرد به مرگ طبيعي نميرد !


 


صداقت خواستم داشتي، مهرباني خواستم داشتي،عشق خواستم داشتي،
قور قوري جون گل کاشتي! هر چي که خواستم داشتي!تقديم به قورباغه ي زندگي من


 


گفتي تو دلم اول و آخر خودتي...
از هر چه که دارم بهترينش خودتي...
خنديدم و زير لب مکرر گفتم...
شاهزاده ي قصه هاي من! خر خودتي!


 


دعاي لرها بعد از نماز : خدايا مواظب خودت باش !!!


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1064
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 877
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,211
  • بازدید ماه : 1,211
  • بازدید سال : 9,916
  • بازدید کلی : 223,383