loading...
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شهـرآرزوها Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
م.ه بازدید : 111 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)


اگر با گریه دریایی بسازم / اگر با خنده رویایی بسازم /

اگر خنده شود در من فراموش / اگر گریه شود با من هم آغوش /

 تو را هرگز نخواهم کرد فراموش .

 

اس ام اس عاشقانه اس ام اس های

عاشقانه اس ام اس عاشقانه جدید

 


یک آسمان ترانه / صد بیت عاشقانه /

 تقدیم به قلب پاکت / ای بهترین بهانه .

تکرار همه چیز توی زندگی خسته کننده است ،

اما تو مثل نفسی و تکرارت تضمین زندگی من است .
 
نبودن هیچ کس سخت نیست ، فراموش کردن یک بودن سخت است .

 

اس ام اس عاشقانه اس ام اس های

عاشقانه اس ام اس عاشقانه جدید

 

مشغول بازسازی جاده ی خاطراتم بودم

 تا وقتی دوباره خواستی برگردی ،

 پستی و بلندی های جاده اذیتت نکنه ،

ولی یکدفعه چشمم به تابلوی فرسوده ی کنار جاده افتاد

 که روی آن نوشته بود : جاده ی خاطرات یکطرفه است !
 

اس ام اس عاشقانه اس ام اس های

عاشقانه اس ام اس عاشقانه جدید

 

هر دل سنگی یه روزی میشه تنگ ،

 چه کنم من که دلم تنگه همیشه !
 

اس ام اس عاشقانه اس ام اس های

عاشقانه اس ام اس عاشقانه جدید

 

یک شبی مجنون نمازش را شکست /

بی وضو در کوچه ی لیلا نشست /

گفت : یارب از چه خوارم کرده ای ؟ /

 بر صلیب عشق دارم کرده ای ؟ /

مرد این بازیچه دیگر نیستم /

این تو و لیلای تو ، من نیستم /

گفت ای دیوانه ، لیلایت منم /

در رگت پنهان و پیدایت منم /

 سال ها با جور لیلایت ساختی /

من کنارت بودم و نشناختی .
 

اس ام اس عاشقانه اس ام اس های

عاشقانه اس ام اس عاشقانه جدید


امشب به رسم عاشقی یادی ز یاران می کنم /

در غربتی تاریک و سرد از غم حکایت می کنم /

امشب وجودم خسته است از سردی دلهای سرد .


 

اس ام اس عاشقانه اس ام اس های

عاشقانه اس ام اس عاشقانه جدید

 
چه دعایی کنمت بهتر از این : خنده ات از ته دل ،

 گریه ات از سر شوق ، روزگارت همه شاد ،

 سفره ات رنگارنگ و تنت سالم و شاد که بخندی همه عمر ،

 یاد هم که نبود حرفی نیست !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1064
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 503
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 837
  • بازدید ماه : 837
  • بازدید سال : 9,542
  • بازدید کلی : 223,009