loading...
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ شهـرآرزوها Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
م.ه بازدید : 92 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)
نشنو از نی، نی حصیری بینواست؛ بشنو از دل، دل حریم کبریاست؛ نی بسوزد، خاک وخاکستر شود؛ دل بسوزد، خانه دلبر شود.

 

از طرف اونی که تنهاست ، تنها اومده، تنها میره ، تنهاش می زارن ، تنها نمی زاره تنها یک آرزو داره ... اونم اینکه تو تنهاش نذاری

 

آسمان را قسمت کردند: تکه ای برای برکه ،تکه ای برای رود،  تکه ای برای دریا ، دلم را قسمت کردند تکه ای برای تو .... تکه ای برای تکتو... ه ای برای تو...   

 

اگه اندازه دل یک گنجشک دوست داشته باشم ، یا اندازه دل یه فیل،هیچ فرقی نمی کنه.مهم اینه که اندازه یه دل دوست دارم

 

سفری غریب دارم توی چشمای قشنگت، سفری که برنگشتم غرق شدم توی نگاهت، دل ساده ی ساده کوله بار سفرم هست، چشم تو مثل یه سایه همه جا همسفرم هست،من همون لحظه اول آخر راهو می بندم ، تپش عشقو تو رگهام عاشقانه میچشیدم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1064
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 635
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 969
  • بازدید ماه : 969
  • بازدید سال : 9,674
  • بازدید کلی : 223,141